Annemle anne kız olamadık hiçbir zaman?

Annemle asla anlaşamadık hiçbir zaman aklımda hep annelikle ilgili kötü anılar var bende çok kötü psikolojik travmalar bırakmış çok acılar çektim evlenmeseydim ya o beni öldürürdü ya ben onu o derece evlendim severek evlendim eşimle hatta ama bu benim için bi taşta iki kuş çünkü hem sevdiğim adamla evlendim hem de annemden kurtuldum. Annem geçen ay evliliğimin huzurunu bozacak hareketler yaptı ben de o yerinde dursun diye onun başını yakacak çok mutsuz edecek şeyler yaptım onunla ilgili çok kötü şeyleri komşusuna anlattım artık benlen uğraşmasın kendisiyle uğraşsın diye şimdi kötü hissediyorum kendimi komşusu ona kötü davranıyormuş ona üzüldükten sonra yaşadığımız tartışmalar ettiğimiz kavgalar bana yaptığı hareketler yaşattığı travmalar onun yüzünden bölünen uykularım kaygılarım babamın arkasından acı çekmeyi bile hakketmiyormuşum gibi davranışı hep yalan sölemek zorunda bırakışları hep beni başkalarının yanında rezil rencide edişleri geliyor napmalıyım?
Annemle anne kız olamadık hiçbir zaman?
Cevapla