selam. benim boyle bir arkadasim var. bugun kendisiyle uzun bir telefon gorusmesi gerceklestirdim istemeye istemeye. bir suredir bir konuda egitim aliyor, egitimcilerden bir tanesine gıcık oluyormus, kabul edilebilir bisey bu tamam. egitim aldigi grup önümüzdeki hafta bir eğlence düzenleyecekmis, arkadasim katılmayacakmis cunku "insan gormeye katlanamiyormus". yas 25 bu arada. tamam dedim katilma o zaman, sonucta zorunlu degil. bu sefer egitim grubundaki herkesin ne kadar sinir bozucu oldugundan, o insanlarin hicbirini gormek istemediginden falan bahsetti. tahammul ederek dinledim ama icimden "herkes mi kötü olur, acaba kötü olan sen misin" diye sormak gecti. ayni zamanda surekli mutsuz. telefonu kapatmak icin simdi yemek yiyecegim dedim, ben sabahtan beri hicbir sey yemedim dedi. depresyondaymis da, hicbir sey yemek istemiyormus. anliyorum her insanin hicbir sey yapmak istemedigi donemler olur ama teshis edilmis bir hastalıgı olmadığı surece surekli "depresyonda" olur mu bir insan? yataktan cikmak istemeyip, isten kaytarmaya calismak depresyon olmuyor bana gore, depresyon bambaska bir sey. herkes tutturmus, bipolar anksiyete yeme bozuklugu teshisi koyuyo kendisine. neyse. cok zor bir arkadaslik, acaba ne zaman bitecek...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer