Surekli negatif basan, "insanlardan nefret ediyorum" diyen birisiyle saglıklı bir arkadaşlık kurmanız mümkün mü?

selam. benim boyle bir arkadasim var. bugun kendisiyle uzun bir telefon gorusmesi gerceklestirdim istemeye istemeye. bir suredir bir konuda egitim aliyor, egitimcilerden bir tanesine gıcık oluyormus, kabul edilebilir bisey bu tamam. egitim aldigi grup önümüzdeki hafta bir eğlence düzenleyecekmis, arkadasim katılmayacakmis cunku "insan gormeye katlanamiyormus". yas 25 bu arada. tamam dedim katilma o zaman, sonucta zorunlu degil. bu sefer egitim grubundaki herkesin ne kadar sinir bozucu oldugundan, o insanlarin hicbirini gormek istemediginden falan bahsetti. tahammul ederek dinledim ama icimden "herkes mi kötü olur, acaba kötü olan sen misin" diye sormak gecti. ayni zamanda surekli mutsuz. telefonu kapatmak icin simdi yemek yiyecegim dedim, ben sabahtan beri hicbir sey yemedim dedi. depresyondaymis da, hicbir sey yemek istemiyormus. anliyorum her insanin hicbir sey yapmak istemedigi donemler olur ama teshis edilmis bir hastalıgı olmadığı surece surekli "depresyonda" olur mu bir insan? yataktan cikmak istemeyip, isten kaytarmaya calismak depresyon olmuyor bana gore, depresyon bambaska bir sey. herkes tutturmus, bipolar anksiyete yeme bozuklugu teshisi koyuyo kendisine. neyse. cok zor bir arkadaslik, acaba ne zaman bitecek...

Surekli negatif basan, insanlardan nefret ediyorum diyen birisiyle saglıklı bir arkadaşlık kurmanız mümkün mü?
Surekli negatif basan, "insanlardan nefret ediyorum" diyen birisiyle saglıklı bir arkadaşlık kurmanız mümkün mü?
Cevapla