Ailemle yaşadıklarım canımı sıkıyor siz olsanız nasıl seçim yapardınız?

Arkadaşlar baktım ki babam bize değer vermiyor iki ablama da tekmeyi koydu evlendirdi asla doğru dürüst ilgilenmez bir harcama yapmak istemez babalığı onlara yok gibi hep iki oğlum da oğlum diye geziniyor. Mesela bir şey olduğunda ben ve iki oğlum var başka kimsemiz yok diyor ablamla beni yok sayıyor. Baktım evlilikten bir şey olmayacak bunu gören koca bana niye değer versin ki 24 yaşımda tekrar yks hazırlanma kararı aldım. şu an çok dışlanmış yapayalnız hissediyorum mesela demin dışardan yemek aldılar kendilerine beni yok saydılar beş kuruş harçlık vermiyorlar pazarları işe gidip para kazanıp ihtiyacımı kendim gideriyorum. Bana boşuna hazırlanıyorsun diyorlar. Enazından yine böyle bir iğrenç erkek zihniyetiyle evli olma olasılığımı azlatmak istedim.

Ailemle yaşadıklarım canımı sıkıyor siz olsanız nasıl seçim yapardınız?
Cevapla