Aileyle yaşamanın en kötü yanı ne sizce?

Bence kazandığın parayı neye harcadığına karışmaları... bizde en tutumlu elektrik su kullanan benim onlar şalldır şaldır her zaman, usta gelmesin diye tamir etmeyi öğreniyorum. Diş fırçalarken bile su bomboş akıyor zabıta gibi görünce düzeltiyorum babam o konuda tutumlu ama ⚠️ ters köşe var. Migrostan 109 liraya misvaklı diş fırçası aldım babama. Annem ota b*ka para veriyorsun dedi. Ters köşe geliyor babam benim dişlerini fırçalamıyor. Bir kere misvak faydalarıyla alakalı bir şeyle ilgilendiğini yakaladım da bunu aldım. Anneme soramadım tabi sen kendini nasıl öptürüyorsun diye. İnsanların bazısı babası saçını okşasın işte öpsün sevsin diye bakar benim hiç öyle hayallerim yok. Önce medeniyeti getirmeye çalışıyorum.

Aileyle yaşamanın en kötü yanı ne sizce?
Cevapla