Kadın için mi boşanmak daha zor erkek için mi?
Bu arada ikisi de çalışıyorsa
Kadın için mi boşanmak daha zor erkek için mi?
Bu arada ikisi de çalışıyorsa
Kadın için zor boşandıktan sonra daha zor çünkü en gelişmiş şehirde ailede yasasanizda işiniz olsada toplum her halükarda size dul kadın gözüyle bakıyor kadın olmak muhteşem bir şey ama lanet olası toplum yüzünden keşke erkek olsam diyorum bazen
Eksik yarim gözüyle bakıyorlar dimi ama erkeğe oyle degil sanki
Erkeklerin cogusunun Allah belasını versin toplumun canı cehenneme
Boşanmanın zorluk derecesi aslında kişisel ve toplumsal faktörlere bağlı olarak değişir. Kadınlar için duygusal yükler, toplum baskısı ya da çocuklarla ilgili sorumluluklar öne çıkarken, erkekler için duygusal boşluk ve yalnızlık daha belirgin olabilir. Her iki taraf için de zorlayıcı olan kısımlar farklı nedenlerden olabilir. İkisi de çalışıyorsa, ekonomik bağımsızlık biraz daha kolaylık sağlasa da duygusal ve psikolojik süreç hep yorucu oluyor. Bunun yanında sosyal çevrelerinin yaklaşımı da süreci etkiler. İyileşmek zaman alabilir ama doğru destekle bu süreç atlatılabilir. ❤️
Cevap
12Cevap
Çalismayan ekonomisi olmayan ailesi arkasinda olmayan kadin icin zor erkek icin cok kolay ama kadin icin soyledihim tersi varsa kadin icinde bence kolay
Bence erkek için çünkü bir kadın boşandığında erkekler kurt sürüsü gibi etrafında dolanır ama erkek hep yalnız kalır
Kadın
Ya ayni anda ya da kadın önce
Obur turlu
Kadin ac kalkar sofradan
kadin kendini idare eder de erkek alismissa hizmete falan zorlanabilir.
Bence kadın içindir herhalde boşanma işlerinde kadınlar daha çok konuşulur biz erkekler çok fazla takmayız herhalde
İkisi için de kolay da olabilir zor da
cocuk varsa kadın icin zor
seven için
Kadin
Erkek için
Kadın izin daha zor
Kadın için zordur
Ikısı içinde zor kadını erkeği yok
Her ıkısı ıcınde
Kadın için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?