Kocanın yanında bakımlı ol biraz diyor? Bu kız düşman mı ?

Ben evliyim ve bı çocuğum var , Dün kız arkadaşım bana geldi neyse oturduk ettik konudan konuya girince bana direk " ben diğer arkadaşların gibi yapmacık olamam , kızım oğlan çocuğu gibi şu yırtık lekeli üstleri çıkartsana umarım eşini böyle karşılamıyosundur , şimdi çoğu kadın gibi eşim neyle geziyor sanki diyeceksin ama şunu unutmaki erkeğin bakımlısi bakımsızi olmaz paralısı ve parasızı olur , git kendine güzelce taytlar eşofman altları al şık olanlardan üstüne bı t-shirt tamamdır mesale saçını evde duzlestir , mesela bı küpe al küpe tak , ben sana evde topuklu stiletto ile gez demiyorum ki , badigart gibi kocan var benim kocam yapmaz deme erkek milleti dış görünüşe çok önem verir , pijamayla bile gezsen saçın düzgün pijaman lekesiz olsun bakım demek budur yoksa kimse zaten evde abiye ile gezmiyor diyor
Kocanın yanında bakımlı ol biraz diyor? Bu kız düşman mı ?
Cevapla