Ben evlenince böyle biri istiyorum.
Böyle biri var mıdır.
Evde kocasına kadınlık yapsın çocuklarına baksın yemeğini yapsın başka bı şey istemem zaten
Evim arabam var maaşım ayda 50-55bin arası
Ben evlenince böyle biri istiyorum.
Böyle biri var mıdır.
Evde kocasına kadınlık yapsın çocuklarına baksın yemeğini yapsın başka bı şey istemem zaten
Evim arabam var maaşım ayda 50-55bin arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sigortasını yatırır, hakkı olan ücreti ödersen olur. Yoksa kölelikten farkı yok.
Ben ona veririm para
Tamam da, sigortasını yatır. Yok öyle çocuk gibi harçlık vermek.
İşçi mi aliyox kardeşim ne saçmalıyorsun
İşçi mi aliyoz karı mi
Sen evlenince karının ki ni öde
Evet.
Hem seks yapacan, hem boklu donunu yıkattıracan, hem aşçılık yaptıracan, çocuk bakıcılığı da var. Bu iş yüküdür. Bedava değil.
Eh çok nadir de olsa var
Ondan bana lazım
Sen öyle misin
Değilim olmakta istemem.
Ben kariyerimle mutluyum.
Bana hayat arkadaşı lazım.
Hizmet edeceğim biri değil
Evlenince kocana yemek temizlik falan yapmiycan mı
7 yaşındaki erkek yeğenim bile bulasik yıkamayı biliyor.
Tutsun işin ucundan beraber yapalım.
Yok öyle eve gelip ayakları sehpaya uzayıp hizmet beklemek
Ben ev iş işlerine karışmam valla eğer karım bana yaptıracaksa o karıyla evlenmem
Zaten kendim yapacaksam o işleri niye gidip evleneyim o zaman
Yine aynı kapıya çıkıyor
Önünde sıra olduk sec diye bekliyoruz hahah.
Neyse sende saf birini bulursun ev işlerine onada yaptırırsın
Evine bedava hizmetli istiyorsun belli oldu. Hayatına eşlik etsin diye evlenirsin. Bedava hizmetcin olsun diye değil
Hayatıma eşlik etmesi için önce bana kolaylık sağlamasi lazım.
Bende ona kolaylık sağlayayim
Bı temizlik bı yemek de yapmaktan aciz olacak biri evlenmezsin bı zahmet
Kadın için diyorum bunu
Bir temizlik bir yemekten aciz bir adam evlenmesin bir zahmet
Bende erkek için diyorum.
Kendi pisliğini toplamaya aciz bir insanla değil evlilik, ev arkadaşı da olmam
Kızım erkekler zaten bunun için evleniyo ne saçmalıyorsun
Bana faydası olmayan kariyi napayım
50 yıl öncesinde kalmışsın sen, bitti o devir bitti
Zoruna gidiyorsa sende evlenme
50 mi hala böyle olan bı sürü insan tanıyorum
Seninde çevrende vardır illa
Senin gibi bir adam. 500 metre uzağımda dursun zaten
Puhahaha
Benim yaşıtlarımda öyle insan yok çevremde.
Aynen sen kendine göre saf bi koca bulursun kılıbıkta olsun şimdi ayağıni sıcak sidan soğuk suyada sokmasin
Mazllah sonra o tırnakların kırılır 😂😅
Hem bütün gün çalışıcam hem de hizmet edicem. Hayal dünyasında yaşayan erkek modeli
Bende calişicam ben evde mi oturcam sanki
Hem çalışıp hem gelip sana temizlik yapamam kusura bakma
Çalışma o zaman
Dişini kır evinde otur çocuklarına bak
Dizini kır evinde otur
Temizliğini yemeğini yap
Ben de hem çalışıp hem temizlik niye yapıyorum onu diyorum.
55 bin maaş versin, sigortami da yatırsın o zaman çalışmayıp ev işi yaparım. Verebilecek adam var mı?
Sen şu anda o kadar kazanıyon mu da o kadar istiyorsun
Kazanıyorum ki istiyorum
Yapmıycaksan evlenme o zaman çoğu erkek Evlenince bunu istiycek
Benim çevremde yok senin gibi adamlar. Yasitlarimin hepsi çalışıyor, ev işlerini de beraber yapıyorlar.
Çocuğun altını da beraber temizliyorlar.
Maden kazanıyorsun. senin kocayada ihtiyacın yok
Evlenme sen
Çocuğun altını mi temizliycrm bı de
Yok öyle bı dünya
Karı kariligini yapicak
Haaa belki hasta olunca onun yerine yaparım
Ama onun dışında bı şey beklemesin
Haha komiksin. Geçen yüzyılda kalmış senin beyin.
Sana iyi şanslar
Böyle birini bulurum sen merak etme senin gibiler erkeklerden uzak dursun valla.
Bebek altını değiştiren erkekte gitsin kendini camdan atsin
Ben ona erkek falan dememe
Kılıbık erkekcik derim anca
Hayır kölelik kalmadı
Bu kölelik değil
Tabii efenim
Bir insanın maddi özgürlüğü yoksa köle demektir zaten
Ben ona veririm para
vardır öyle köle ruhlular
Sen ister mısın
ben köle ruhlu değilim. evliliğe de üremeye de karşıyım.
Karşı olanlar çabuk evleniyo genelde