Yollarda dilenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

İşten çıkıyorum eve giderken 30 yaşlarında bir kadın para istedi , vermedim ( eskiden olsa veriyordum ) .

Hepimiz bir şekilde çalışarak para kazanmanın yollarını arıyoruz. Ben birisinden borç almaya çekinirken insanlar nasıl dilenciliği meslek edinebiliyor , şaşırıyorum.

Yargılamak diyebilirsiniz ama eli ayağı tutupta para istiyorsa ve ben akşama kadar çalışıp yoruluyorsam benim paramı hiç bir fiziki ve zihinsel engeli olmayan insan dilenerek isterse ben , yargılama modumda haklıyım.

Yollarda dilenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla