İnsanlarla ilgili hırs yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Genelde bu karşı cins gönül mevzularında oluyor. Bir erkeğin kadını veya tam tersi kadının bir erkeği hırs yapması. Bana çok sorunlu geliyor bu insanlar. Beni kendisine hırs yapanlar da oldu. Açıkça bir şey hissetmediğimi, arkadaşlıktan öte görmediğimi söylediğim halde her gün iletişim sürdürme çabasını bırakmayan, görüşmek konuşmak için darlayan… genelde bu tip insanlara baktığımda da bom boş bir hayat felsefesi görüyorum: ilim, bilim, akademi, kariyer yerlerde olma durumu… öyleyse diyebilir miyiz hırsları insanlardan yana olanlar düşük IQ tiplerdir diye?
İnsanlarla ilgili hırs yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla