Biz engelliler bu dünya için yük müyüz?

Bazen bunu çok düşünüyorum neden yaşıyorum diye. her şeyi anlayacak zekaya sahibim ama fiziksel engelli yüzünden hiçbir şeyi beceremiyorum düzgün bile konuşamıyorum ve bu da beni herkes tarafından akılsız zihinsel engelli olarak gösteriyor… İnsanları pek takmıyorum ama üzülmüyor da değilim. Beni en çok endişelendiren şey muhtaçlık o korkutuyor beni. Annem olmasa ne olacak bana? Kimse anne gibi olamaz kardeşlerim bile.. Ki mecbur bile değiller bana bakmalarına. Kimse bizi sevmiyor saymıyor hele ki benim yaşadığım coğrafya cevremdekiler benden aşırı rahatsız oluyorlar normal birey gibi konuşmam bakımlı olmam.. şaşırıyorlar bu haldeyken nasıl kendini seviyorsun diyenler bile oldu. Yıllar geçtikçe Allah’a olan inancım bile azaldı. Adaletli değil çünkü…

Biz engelliler bu dünya için yük müyüz?
Cevapla