Biz engelliler güçlü insanlar mıyız?

İntihar edenlere bakıyorum çoğu sağlıklı ve meslek sahibi insanlar. İntihar etme sebepleri de; maddi imkanlar işyerlerinde yaşadıkları haksızlıklar hayal kırıklıkları dışlanma başarısızlık ve sevgisizlik… Biz bunları hep yaşıyoruz oysa ve eminim birçoğu da intihar eşliğine ölümü isteme durumuna da gelmiştir. Ama yapamadık. İnançlı olduğumuz için mi cesaret mi edemiyoruz yoksa çok mu güçlüyüz? Bence bana göre intihar etmek zayıflıktır

Biz engelliler güçlü insanlar mıyız?
Cevapla