Aslında her insanın aciz olduğu gerçeği değilmi?

Aslında hiç bir insanın değeri yok ve her insan basit bir varlık şu an yaşayan herkes 100 sene sonra ölü olacak ve sanki dünyaya hiç gelmemiş gibi olacak kuru bi toprak olacağız , hiç kimse hatırlamayacak 😂 bi zaman gelecek dünyada yok olacak , ne düşünüyosunuz bu konu hakkında

Aslında her insanın aciz olduğu gerçeği değilmi?
Cevapla