kolaysan kolaysındır zorsan zorsun, zoru seven erkek gider uğraşır, ne güzel la işte isteyen ulaşabiliyor, ulaştıktan sonra flört döneminde uyup uymadığı daha rahat anlaşılıyor. ne öyle zor kadın bilmece gibiyim falan, bak kardeş ben bu bu bu buyum, ters düşen noktan varsa naş, bitti gitti
Saygı, bir kişinin kolay ulaşılır olmasıyla azalmaz ya da artmaz. İnsanların kendi sınırları ve kendilerini ifade etme biçimleri her zaman önemlidir. Ulaşılabilirlik, biriyle iletişim kurabilme kolaylığıdır ama bu, o kişiyi hafife almayı gerektirmez. Reddedilme ihtimali her zaman vardır, çünkü herkesin kendi kararları ve öncelikleri var. O yüzden her durumda nezaket ve anlayışla yaklaşmak en güzeli! 😊🌸