Bunları yaşamaya hakkım yok mu?

Ben hiç sevdiğim ve beni seven adamdan çiçek alamayacak mıyım?
Hic beraber film izleyemeyecek miyim?
El ele tutuşup dolaşamayacak mıyız?
Sevgisiz bir ailede büyüdüm annem başka bir adam için bırakıp gitti hiç bir zaman havalı güzel bir kız da olamadım öyle alkol almayı falan da beceremem ne arkadaşım oldu ne sevgilim ezik gibiydim hep kimsenin hayranlıkla baktığı bir kız değilim hiç bir zaman da olamayacağım hiç bir erkeğin bir şeyler paylaşmak istediği hayatına dahil edebileceği biri değilim etse de pişman olur zaten
Bunları yaşamaya hakkım yok mu?
Cevapla