Kadınlar erkekte statüye önem vermekte haklı mı haksız mı?

Anlamadığım konu şu arkadaşlar. Türk bir garibanla evlenen kız görseniz kız mütevaziymış diyorsunuz ama göçmen bir erkekle ya da gelişmemiş bir ülkenin vatandaşı bir erkekle evlenen kız görseniz kızı ezik olarak görüyorsunuz. Mesele sadece Türk vatandaşı olmaksa bu da bir statü zaten. Demek ki kadınlar statüye bakmakta haklı.

Kadınlar erkekte statüye önem vermekte haklı mı haksız mı?
Cevapla