Yeni taşınıyor olduğum ev sahibi iş yerine de gelicez ha dedi; sizce bu normal mi?

Patronunla da tanıştırırsın bizi iş arkadaşlarınla da! dedi

Yeni taşınıyor olduğum ev sahibi iş yerine de gelicez ha dedi; sizce bu normal mi?
Cevapla