İşyeri kendi yerleşkesine taşınıyor.
Yani şu anki yerinden 100 km uzağa.
Git gel 200 km desen nerdeyse bir ev kirası demek. Yoruculuğu da cabası...
Acaba lojman talebinde bulunsam abest mi olur ki?
İşyeri kendi yerleşkesine taşınıyor.
Yani şu anki yerinden 100 km uzağa.
Git gel 200 km desen nerdeyse bir ev kirası demek. Yoruculuğu da cabası...
Acaba lojman talebinde bulunsam abest mi olur ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!