İşyeri taşınıyor, lojman istesem çok mu garip olur?

İşyeri kendi yerleşkesine taşınıyor.

Yani şu anki yerinden 100 km uzağa.

Git gel 200 km desen nerdeyse bir ev kirası demek. Yoruculuğu da cabası...

Acaba lojman talebinde bulunsam abest mi olur ki?

İşyeri taşınıyor, lojman istesem çok mu garip olur?
Cevapla