Eski sevgilimin dükkanının karşısındaki dükkanda işe başlasam saçma olur mu sizce? ne düşünür?

Ayrılalı 1 ay oldu ve kötü bir şekilde ayrıldık ama benim suçum yoktu. Onun kendi dükkanı var onun karşısında iş buldum doğru düzgün iş yok ve acil paraya ihtiyacım var. Sizce ne yapmalıyım? Çalışsam yanlış anlaşılır mı?

Eski sevgilimin dükkanının karşısındaki dükkanda işe başlasam saçma olur mu sizce? ne düşünür?
Cevapla