25+ kadınlara yapılan psikolojik baskı neden konuşulmuyor?

o yaşı geçtin mi, evde kalmışsın, sana kim bakar, teyze olmuşsun, kırışık, buruşuk, senin zamanın geçmiş, sen çürümüşsün, senin miladın dolmuş, diyorlar ve psikolojik olarak çok kötü oluyorum. 5 yıl önce çıtır diyip sulanan herifler şimdi teyze diyip hakaret edip bağırıyor.

herkes çok iyi yüzlü sanki 18 yaşında sevgili yapsalar yaşlanmayacak. neyse onlara da öyle derler bir gün bu ne terbiyesizlik. sanki 25 yaş üstü kadın öcü gibi anlatıyorlar dayanamıyorum sinirleniyorum çok

Güncellemeler
9 ay
kadınlar erken olgunlaşır diye saçma sapan bir söylenti var bunların hep son bulması lazım. erkek te kadın da aynı yıllara yakın yaşlanır yok öyle bir şey.
25+ kadınlara yapılan psikolojik baskı neden konuşulmuyor?
Cevapla