Kapandığıma pişmanım açılmak istiyorum bu durumu yaşayanlar var mı benim gibi?

Açık konuşayım tesettürün bu kadar zor olacağını bilseydim asla kapanmazdım 15 yaşında kendi isteğimde 3 yıldır kapalıyım ama gına geldi artık ne kadar zor bir şeymiş yalan yok ilk 6 ay iyiydi ama sonraki 6 ay zorlanma başladı son iki yıl ise kapandığıma lanet ediyorum hayır aileme nasıl söylesem bilmiyorum ki hadi babama söylesem babam zaten münafık bir insan çok takmaz gibi geliyor annem muhafazakar ondan da çekiniyorum bide bizim okulun yarısından çoğu kapalı sınıfımızın da yarısı kapalı ne zaman birisi açılsa bizim sınıfta öyle bir dedikodu yapılırdı ki utanmasalar esorta bir tutacaklar işin ucunda Bir de aile akraba da var zaten kapanmadan önce İnşallah kapanırsın gibisinden cümleleri fazla ciddiye aldığım için de kapanmıştım şimdi açılsam yüzlerine nasıl bakacağım şansıma koca sülale bir tane açık kadın yok 15'i geçtikten sonra herkes kapalı dışarıdan beni tanısanız ay ne kadar güzel kapalı hiç açılmaz dersiniz ama içim bambaşka istediğimi giyememek, hep bol ve uzun şeyler giyinmek zorunda olmam o yüzden dışarı çıkmak istemem, tesettürü çok ciddiye aldığımdan dudağıma renkli Lip balm sürünce kendimi kötü hissetmem (süslüman gibi gözükmemek için yani) ,9 saat boğazımı sıkmasana rağmen takmam gereken şal kafamdaki 20 tane iğne sırf kapalıyım diye yaptığım ve söylediğim şeyler karşısında sen nasıl kapalısın, kapalı olacaksın Bir de diye işittiğim laflar 🙁 açılsam millete açılmasam kendime dert olacak bu iş ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım insanlar beni yargılamadan sadece hissetmek istediğim gibi yaşamak istiyorum

Kapandığıma pişmanım açılmak istiyorum bu durumu yaşayanlar var mı benim gibi?
Cevapla