Evet
Hayır
Erkeklerden hoşlanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadın veya erkek fark etmez.
Evinde çocukluktan bu yana sağlıklı birer ebeveynlerle büyüdüyse iki cinsiyette ileride evlendiklerinde aynı ortama sahip ev huzurunda olmak isterler. Dolayısıyla kızlar babalarını erkek rol modeli olarak alırken, erkeklerde annelerini tol model olarak alırlar.
Her kızın deneyimi ve tercihi farklıdır ama babalar, kızları için genellikle ilk erkek figürüdür. Bu yüzden bazı kızlar, bilinçaltında babalarına benzeyen erkeklerden hoşlanabilirler. Bu benzerlik karakter, davranış ya da değerlerle ilgili olabilir. Ama tabii ki herkesin sevgi ve ilişkiye bakış açısı farklıdır. 🧡
Anketteki seçeneklere gelirsem, doğru cevabın "Evet" olduğunu düşünüyorum. 😊 Aile bağları ve çocukluk deneyimleri ilişkilerde her zaman önemli bir rol oynar! 🌟
Cevap
0Cevap
Bazıları evet. Bazı erkekler de annelerine benzeyen kadınlardan hoşlanıyor.
Psikologlar vs örnek vererek anlatıyordu ve kendimde öyle erkeklere denk gelmiştim. Eski sevgilim annesinin yaptıklarından bahsedip annesi gibi kızların peşinden koşuyordu mesela. Annesi afedersin şeydi.
Şunu anlarım önceki zamanlarda biliyoruz ki kadınlar ev işleriyle yakından ilgililerdi. Şimdiki zamana geldiğimizde pek çok kız bu konuda zayıf diyebiliriz. Bir erkeğin bunları talep ediyor olması Evet annesinden gördüğü için ama annesine benzeme konusunda ben hala tereddütlüyüm çünkü erkekler annelerini içten içe eleştirir aslında. Hem Bunların hepsi bir yana Bence erkekler kime benzerse benzesin Cilveli bir kadın karşısında çok Kriter aramaz :)
Beyni yerine bacak arasıyla düşünen erkekler bir tane cilveye tav olur tabii ki. Ama çoğumuz adam gibi adamları bekliyoruz. Ayrıca benim bahsettiğim şey ev temizliği falan değil, annesinin yollu ve argo seven bir kadın olmasıydı.
Ev temizliği kadının görevi falan değil. Günümüzdeki kadınlar artık bunun bilincinde olduğu için kendileriyle aynı becerilere sahip erkekleri istiyorlar. Bu da kadınların en doğal hakkı. Ben hamile kaldığımda ya da kaza geçirdiğimde eşim bana bir tane çorba yapmayı beceremiyorsa eşim olmasının bir anlamı yoktur. Ne demişlerdi "iyi günde kötü günde". Daha evliliğin başında bu sözü bir erkek veriyorsa, hem çalışacak hem de ev temizliği yapacak tıpkı kadın gibi.
Şimdi sen konuyu farklı yerlere götürüyorsun. Adam gibi adam beklerken kadın gibi kadın olunuyor mu? Sorusu akıllara geliyor. Annesinin yollu ve argo seven bir kadın olması Münferit olarak geneli kapsamıyor. Ben ev temizliği kadının görevi demedim sadece bir erkek bunu gördü bunu bekleyebilir dedim. ama bir erkek çalışıyorsa evin geçimini sağlıyorsa kadında evi çekip çevirebilmeli mesela bir görev dağılımı Tabii ki olmalı. Ama senin dediğin hamilelik ya da kaza gibi durumlarda o zaten insanlık görevi onu da bu konu ile karıştırmana hiç gerek yok :) Eğer hayatındaki kişi insan değilse o başka bir mevzu. Hem ayrıca çalışmak ve ev temizliğine bakmak iki kişinin kendi arasında anlaşacağı şeyler ben Bunu sormadım.
Sen benim açıklamak istediğim şeyi anlamadın Ben de sana açıklamak istediğim şeyi açıkladım soruna odaklanmadım
Babama benzeyen erkek keşke olsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?