Neden yalnız olmak sevgilisi veya eşi olmamak toplumda garip karşılanıyor?

Herkes yanında bir erkekle mi var olmak zorunda? bazı arkadaşlarım evlendi bazıları nişanli bazılarının sevgilisi var... bı ortama girince zaten hep bu muhabbetleri yapıyorlar içim bayiyor
Güncellemeler
10 ay
Yalnız olmak bana yanlış insanla olmaktan daha iyi geliyor.
Neden yalnız olmak sevgilisi veya eşi olmamak toplumda garip karşılanıyor?
Cevapla