38 yaşına kadar evlenmemiş biri neden o yaştan sonra görücü usulü evlenmeye okey olur?

Yani 38 geç bir yaş değil biliyorum ama o saatten sonra görücü usulü annesinin bulduğu birine tamam demesi garip geliyor bana
38 yaşına kadar evlenmemiş biri neden o yaştan sonra görücü usulü evlenmeye okey olur?
Cevapla