Erkekler neden kadınlara tecavüz edip öldürüyor?

Erkekler neden kadınlara tecavüz edip öldürüyor? Neden erkekler sapık, kadın düşmanı, tecavüzcü ve katildir? Böyle bir vahşeti yapabilen bir cinsiyetin üyesi olmak utanç verici değil mi?
Erkekler neden kadınlara tecavüz edip öldürüyor?
Cevapla