Erkekler neden kadınları öldürüyor?

Sözde erkekler kadınları korumak için yaratildi ve bunlarda sözde müslüman olacaklar ama kadina şiddet uygulamak için kullaniyorlar ve sonrada en baba müslüman benim diye övünürler adamlık taslarlar adamim ben diye övünürler ama sadece kadinlara gücü yettikleri için övünürler başka şeye güçleri ermiyor ne yazikki anca kadinlara eriyor o da marifet desen değil bir beceri değil yani kisacasi adam değiller... biz kadinlarin bence erkeklere ihtiyacimiz yok bu devirde artik erkeklere ihtiyacimiz kalmadi kendi paramizi kazaniriz, dövüş sanatı kurslarina yaziliriz en kötü yanimizda biçak, biber gazı veya elektro şok cihazı taşiriz ama yinede erkeğe muhtaç kalmayiz
Erkekler neden kadınları öldürüyor?
Cevapla