Ne anlamalıyım bu yaptığından? Sizce ayıp mı etmişim?

Büyük bir şirkette temizlik görevlisi olarak çalışıyorum.
Dün bi ofisi temizliyordum. Kahve makinası gibi bir şey varmış onun üstünü silerken üstündeki kapat gibi bir şey çıktı. Ben de kırdım sandım heyecanlandım geri takmaya çalışırken biri geldi. Korkma kırmadın dedi gülerek. Sonra aldı elimden taktı yerine. Ben de kusura bakmayınileyim dedim kendiliğinden çıktı dedim. Sonra gittim o ofisten.
Sonraki gün kahve yapıp getirdi bana aynı kişi. Dünkü makinadan bak hala çalışıyor bozulmadı merak etme dedi yine gülerek. Ben de zahmet etmişsiniz teşekkür ederim deyip kahveyi aldım gittim hemen adamın yanından 😱 ayıp mı ettim sizce kaçır gibi gittim çünkü? Adam niye bana kahve yaptı ki acaba? Fazla yaptı boşa gitmesin diye mi bana verdi öylesine sizce? Ne dersiniz
Ne anlamalıyım bu yaptığından? Sizce ayıp mı etmişim?
Cevapla