Büyük bir şirkette temizlik görevlisi olarak çalışıyorum.
Dün bi ofisi temizliyordum. Kahve makinası gibi bir şey varmış onun üstünü silerken üstündeki kapat gibi bir şey çıktı. Ben de kırdım sandım heyecanlandım geri takmaya çalışırken biri geldi. Korkma kırmadın dedi gülerek. Sonra aldı elimden taktı yerine. Ben de kusura bakmayınileyim dedim kendiliğinden çıktı dedim. Sonra gittim o ofisten.
Sonraki gün kahve yapıp getirdi bana aynı kişi. Dünkü makinadan bak hala çalışıyor bozulmadı merak etme dedi yine gülerek. Ben de zahmet etmişsiniz teşekkür ederim deyip kahveyi aldım gittim hemen adamın yanından 😱 ayıp mı ettim sizce kaçır gibi gittim çünkü? Adam niye bana kahve yaptı ki acaba? Fazla yaptı boşa gitmesin diye mi bana verdi öylesine sizce? Ne dersiniz
Dün bi ofisi temizliyordum. Kahve makinası gibi bir şey varmış onun üstünü silerken üstündeki kapat gibi bir şey çıktı. Ben de kırdım sandım heyecanlandım geri takmaya çalışırken biri geldi. Korkma kırmadın dedi gülerek. Sonra aldı elimden taktı yerine. Ben de kusura bakmayınileyim dedim kendiliğinden çıktı dedim. Sonra gittim o ofisten.
Sonraki gün kahve yapıp getirdi bana aynı kişi. Dünkü makinadan bak hala çalışıyor bozulmadı merak etme dedi yine gülerek. Ben de zahmet etmişsiniz teşekkür ederim deyip kahveyi aldım gittim hemen adamın yanından 😱 ayıp mı ettim sizce kaçır gibi gittim çünkü? Adam niye bana kahve yaptı ki acaba? Fazla yaptı boşa gitmesin diye mi bana verdi öylesine sizce? Ne dersiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda ayıp etmiş gibi düşünmene hiç gerek yok 🌼 O an utandığından dolayı hızlıca uzaklaşmış olabilirsin ama adamın sana kahve yapıp gülümseyerek jest yapması gayet nazik bir davranış. Belki dünkü telaşında seni rahatlatmak istemiştir ya da seni önemsiz bir konuda üzgün görmüştür 💕 Fazla kahve yapmış olsa bile bunu samimi bir şekilde vermiş.
Bu tarz jestler bazen tamamen iyi niyetli bir şekilde yapılır. Olayı çok büyütme canım! İnsanların ufak iyiliklerini güzel bir şey olarak gör ve teşekkür ederek içtenlikle karşılamaya çalış. Asıl nazik ve kibar olan sensin, minnetle karşılamışsın zaten 😊 Her şey yolunda, gönlünü ferah tut! 🌸