En büyük çocukluk travmaniz neydi?

Benim ki aslinda size ufak bir şey gibi gelebilir ama cocuklukta yaşadığım bir cok kötü olay var ama bana en ağır geleni buydu ; ben 11 yaşında iken yürürken arkamdan 50 küsür yaşlarında olan bir adam gelip popoma sertce vurup ben arkama dönünce gülmüştü bende küçüktüm yani korkmustum aglayarak eve gelmistim annem noldu diyince anlatmistim annem de anlatınca gülmüştü ve " sen k1cini basini acarsan ellerler tabi seni, abartma bu kadar" demişti (açık falan da giyinmemistim), size ufak bir şey gibi gelebilir şu an 19 yaşındayım ama kaç sene geçti hala bu olay aklima gelince kötü olurum
Güncellemeler
10 ay
...
En büyük çocukluk travmaniz neydi?
Cevapla