Annem üç yıldır doğum günümü kutlamıyor neden?

ben hep doğum günümü çok önemsemişimdir çevremde kimin doğum günü olursa olsun a’dan z’ye herseyını ayarlayıp kutlarım onlarında bazıları elinden geldiğince kutlar ama annem bir iyi ki doğdun bile demiyor üç doğum günümdür hiç kutlamadı arada belirtiyorum ama ergen diyor bana yani ben mi abartıyorum bilmiyorum ama fazla bir şey istemiyorum iyi ki varsın demesi bile yeter ama yapmıyor aramız çok kötüde değil yani elalemin en iyi şekilde doğum günümü kutlayıp annemin bir iyi ki doğdun demeye tenezzül etmemesi zoruma gidiyor ben mi alınganım ya da nıye kutlamıyor gercekten dusunmekten kafayı yıcem
Güncellemeler
10 ay
not: annem de doğum gününe çok önem verir yani kutlamayı bilmiyor değil
Annem üç yıldır doğum günümü kutlamıyor neden?
Cevapla