Feminist erkekler bence çok çekici?

Feministim, çünkü kadınların ve erkeklerin hayatın her alanında eşit haklara sahip olması gerektiğine inanıyorum. Feministlik, kimsenin kimseye üstün olmadığını; cinsiyetin, özgürlüğü, fırsatları ve hayalleri sınırlamaması gerektiğini savunur. Bu, sadece kadınların değil, herkesin daha adil ve özgür bir toplumda yaşaması için verilen bir mücadeledir. Ben de bu eşitlik mücadelesinin bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Ve feminist olan insanlardan aşırı derecede etkileniyorum.
Feminist erkekler bence çok çekici?
Cevapla