Bir soruda görünce aklıma geldi. "Flört", "Sevgili yapmak", "red flag", "zort bombing", "zorting"... Ben de Z kuşağındayım ancak bana çok itici ve zırva geliyor bunlar. Türkçe karşılığı yok mu sanki? "Ghosting" yerine "beni görmezden geldi" desek ne kaybederiz? Ya da neden "konuştuğum biri var, hoşlandığım biri var" yerine "benim flört, manita zattiri zuttiri" deniyor anlamıyorum. Daha da kötüsü "benim 5 tane flörtüm var" deyince ellerine ne geçiyor bu insanların?
Özellikle "flört" ve "sevgili yapma" deyince kulağa "hani sevmiyorum ama sırf ilişki yaşamak için ısınmaya çalışıyorum/ istediğim şekle sokmaya çalışıyorum" gibi geliyor. Yani normal, sabırlı ve anlayışlı bir ilişki yaşamak bu kadar mı zor? Zaten hız çağındayız herkes ondan ona atlama derdinde, hemen her şeyi yaşama derdinde. Neden sakin olamıyoruz? Neden sabredemiyoruz da birisini bulmak yerine sevgiliyi direk "yap"ıyoruz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer