Pazar günü erken kalkmak için bir nedeniniz var mı?

ben 6de uyandım çünkü işe gittim. Bi pazarımız bile yokmuş be 😂 Şimdi kahvaltı yapıp geri uyayacağım pazar gününü tersten yaşıyorum.

Pazar günü erken kalkmak için bir nedeniniz var mı?
Cevapla