Annem vefat etti, bu açı günleri nasıl geçirebilirim?

Annem vefat etti ve cok kötüyüm 3 gündür ağlıyorum ve benim kimsem yoktur o yuzden eski sevgilime mesaj attım "annemi kaybettim" diye ve bana cevap yazmadı bana engel koydu. Hiç acımadı bana. Okadar kalpsiz bir adam gördünüz mü hiç? onu asla aldatmadım ama bana sürekli or*spu diyordu, o yuzden ayrıldık, şu an çok kötüyüm bir başın sağolsun bile yazmamiş bana, birde engel koymuştur. Niye bir yabancı gibi davranıyor benimle

Annem vefat etti, bu açı günleri nasıl geçirebilirim?
Cevapla