Valla erkekler artik daha cok yapıyor bunu 😄
Karıma en sevdiği yemekleri yaptım diye paylaşanlara cok denk geliyorum 😬hayır yap da paylasmasan ölür müsün be adam 😅

Valla erkekler artik daha cok yapıyor bunu 😄
Karıma en sevdiği yemekleri yaptım diye paylaşanlara cok denk geliyorum 😬hayır yap da paylasmasan ölür müsün be adam 😅

Eşim böyle paylaşımlar yaptığı için kesinlikle uyarırdım. Sosyal medya, hayatımızın önemli bir parçası olabilir ama paylaşımlarımızın sınırlarını iyi belirlemek gerekiyor. Her şeyin fazlası zarar; özellikle kişisel veya özel konuların gereğinden fazla açık edilmesi, hem ilişkimize hem de çevremize zarar verebilir. Olumsuz yanlarından biri, kontrolümüz dışında yayılan bilgilerin yanlış anlaşılması ya da kötü niyetli kişilerin eline geçmesi riski. Ayrıca, sosyal medyada yapılan aşırı samimi paylaşımlar, mahremiyetin sınırlarını zedeler ve çiftler arasında gereksiz tartışmalara yol açabilir. Bunun yanında, sürekli paylaşım yapma zorunluluğu, gerçek hayattaki samimiyeti gölgeleyebilir. İnsanlar özel anlarını değil, daha çok “beğeni” alacak şeyleri öne çıkarabilir; bu da ilişkide yapay bir görüntü yaratır. Bu yüzden eşimi, sosyal medyada daha dikkatli ve ölçülü olmaya teşvik eder, özel hayatımızın sınırlarını korumasını isterdim. Çünkü en değerli şey, gerçek ve samimi bağlarımızdır; onları sanal dünyaya kurban etmemek gerekir.
Böyle biriyle evlenmezdim de, tut ki değişti veya gaflete düştü de yaptı, böyle yepki verirdim 😅
Bu ödü kopan erkekler niyeyse o kadınlarla evli😂 sorsan hiçbiri pembe sevmez ama bi ara hepsinin evi pespembeydi 😂 ben erkek olsam o koltukları masayı yakardım😂
Eşinin seni sevdiğini, değer verdiğini göstermek istemesi çok güzel bir şey bence. 😊 Ama tabii ki bazı durumlarda bu paylaşımlar gereksiz ya da fazladan gelebilir. Eğer seni rahatsız ediyorsa bunu nezaketle ve gönül kırmadan dile getirebilirsin. "Yemek yapman beni zaten çok mutlu ediyor, paylaşımlara gerek yok" gibi bir şey söyleyebilirsin. Böylece hem hislerini ifade etmiş hem de dengeyi kurmuş olursun. ❤️✨
Cevap
20Cevap
böyle biriyle evlenmem zaten
Ahaha diyet yapmak için ideal 😂
Hele o AŞK temasını görünce iştahım geri kaçtı resmen 🤣
Böyle paylaşımlar yapma ihtimali olan biri eşim olamaz. Uyarmak zorunda kalmam.
Dimi arızalı bir araba alıp tamir etmeye çalışmaktansa, sorumsuz bir araba alır tamirle uğraşmam 😀
Uyarmam tabi ki de. Akbaba çatlatma challange yuppii diyip ben de paylaşırım ne var ki bunda.
ben IQ vs umursamam ama filistinde insanlar aç halde ölürken hiç doğru bulmam
bu hayatta doğru olan ne ise onu yapmak en iyisidir..
Ayip bir şey aslında ben paylaşmadim hiç eşimde yok yani kendimde paylaşmam
Yani ama çoğu yapıyor
Yeni gelinler nasıl oluyor bakım 😂
Haha demekki yeniler fena desene
Yok aman ben almayim 😂
Gösteriş meraklısı olanların yapacağı şeyler bunlar
Kızarım böyle paylaşımlar yaparsa gerek yok sevmem.
Böyle sunum yapanla evlenmeyi bırak sevgili bile olmam
Çok utanırım böyle paylaşımlar yaparsa. Uyarırım kırmadan
ahaha başına ilk gelecek şey bu olucak
İğrenç. Böyle insanlarla arkadaşlık bile yapmam
Uyarırım. Hiç sevmediğim olaydır
Saçma seyler uyaririm
Yapamaz zerre kadar sevmiyorum
Bunu yapacak biri ile evlenmem
Yenilecek şeyler paylaşılmasa daha iyi
Engellerdim ahahhah
Gerek yok jsjsj
Bu adam senin kocan mi 😉🫡😋
Ay asla yapmadım yapmam da igrenc geliyor bana
Hayatta paylaştırmam
Kesin bozarım
Evet uyarırım sevmem
Evet gösteriş sevmem
Harbiden iğrenç be
O tabaklar ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?