Kendimi aşırı yalnız hissediyorum, ne yapayım?

Uzak mesafe ilişkim var 5 aylik işleri olduğunu falan söylüyor ama benden ayrilmiyor da üniversiteye Kıbrıs'a gidecek kafam çok karışık benim bir tane bile arkadaşım yok ailemde babamla konuşuyorum en fazla o da eskisi kadar pek değil kendimi aşırı değersiz hissediyorum senelerdir kimsem yok iliskimdeki kişi bunu yüzüme vuruyor ama benden ayrılmıyor da
Kendimi aşırı yalnız hissediyorum, ne yapayım?
Cevapla