Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapmam gerek?

Sabah eşimi işe gönderince direkt yemek yapıyorum oğlum uyanmadan çünkü uyanırsa gün içinde uyanana kadar yapamam.
Ailem başka şehirde kayınvalidem dışında kimse yok burada çevrem. :(
Her gün ona da gitmek bunaltıyor, tahmin edersiniz telimi bile elime alamıyorum yanlıs anlar diye.
Sürekli bana biz bez yıkardık diyor.
Dün kalkmış komşusunun birine telde " bende halsizim korona olabilirim diyor."

Bir zoruma gitti anne o zaman bize ben iyi değilim deseydin gelmezdik dedim sinirim tepeme cıktı.
Gülerek bana yüz bulmasın sonra benden bir şeyler ister dedi.
Geçen çorba götüren kendisi arkadaşına.

Üzüldüğüm konu benim 8 aylık oğlum var tut ki cidden hasta, ben hasta olsam oğluma kim bakar?
Önlem almak var.

Durum böyle olunca direk eve gelmek istedim.
Koca bir gün oğlum ona gitmesem evde durmuyor.
Dışarı çıkarıyorum parka hava aşırı sıcak 🙈
Gidecek kapım yok zaten korona var şu sıralar.
Eşim mesailere kalmak zorunda 19.30 dq geliyor.
Napıcam bilmiyorum sıkışıp kalmış gibi hissediyorum kendimi.
Sürekli koşan ama kendine yetmeyen biri gibi
Ne yapmam gerek?
Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla