Yalnız kalmaktan korkan kişileri gördüm. Yalnız kalmaktansa yanlış yapanları gördüm. Hayatımın özeti görseldir. 😋
Yalnızlık sizin için korkutucu bir şey mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
10 ay
Evdekiler 4 gün kardeşimin asker birliğine Tokat'a gittiğinde ilk kez yalnız kalmayı deneyimledim 4 gün 4 boru mu 😂😂 bunun için yaratılmışım dedim evin her odasında ayrı ayrı giyinip soyunmak gibi fanteziler yarattım duvarlara ve komşulara bağıra çağıra konser verdim derken her şey mükemmeldi taaa ki yukarıdaki çocuğu tanıyamayıp apartman merdiveninde anlamsız anlamsız oturduğunu görüp hırlı mı hırsız mı oğlum bu derken tansiyonum 14 buçuk olana kadar her şey mükemmeldi bunun için yaratılmışım mıyım sonuna kadar hâlâ aynı fikirdeyim yenilen boğa güreşe doymuyor 😂😂
Yalnızlık bazen insanı düşündüren, bazen de huzur veren bir şey olabilir. Kimi için korkutucu olsa da, sağlıklı yalnızlık anlarında kendinle vakit geçirip, duygularını anlaman mümkün. 😊 Yalnız kalmaktansa yanlış yapmayı seçenler, belki de kendilerine yetmeyi öğrenmemişlerdir. Bunun bir süreç olduğunu unutma. Kendini keşfetmek, yalnızlığını keyifli hale getirir. Şu görseldekine ne demeli; o bile yalnızlığı sevgiyle kucaklamış! 🐾💖