Akran zorbalığı insan psikolojisini bozmaz mı?

Ben lisedeyken akran zorbalığına uğradım. Akran zorbalığına uğradığım için psikolojim bozuldu. Gerçekten. Onları düşündükçe ağlama ve öfke nöbetleri geçiriyorum. Bir tane kız üzerime masa itip beni öldürmekle tehdit etti. Arkasında iki tane arkadaşıyla geldi. Ama bana diyorlar ki sen onları kışkırtmışsın, haklılar filan. Yani sınıfta bir çocuk vardi. Beni sinirlendirdigi için onun kilosuyla alakalı kırıcı bir laf ettim. Ama sonra ondan özür diler ve konuyu kapatabilirdik Ama bu bahsettigim kişiler biz arkadaşımızı koruyoruz ayağına kendini ilgilendirmeyen bir konuya dahil olup bana zorbalik ettiler. Ama benim içine kapanık ve çekingen olmamı kullandılar. Başka birisine yapamazlardi. Yani sadece bu değil. Lisede gerçekten çok zorbalığa maruz kaldım. Unutamıyorum. Onları aklıma getirip duruyorum. Aklıma getirdigim zaman da kendimi aşırı huzursuz hissediyorum. Böyle ustumde bir sıkıntı hissi oluyor. Hatta insanlara filan da sert davranıyorum. Ama akran zorbalığı çocukça bir şeymiş. Psikoloji bozmazmış

Akran zorbalığı insan psikolojisini bozmaz mı?
Cevapla