Türk toplumu kadar yobaz acınası bir topluluk var mıdır bilmiyorum da. İnsanların ewlenmek istememelerinin ardında bicok farkli sebep olabileceğini idrak edemeyen ve bir deftere 2 imza atmanın beceri olmadığını ve olamayacagini algılayamayan acınası ve yobaz zihniyetten o kadar soğudum ki
32 yaşındayım ve 30 dan önce ewlilik istemiyordum zTn. Sonra karşıma biri çıktı sevdim ewlenmek te istedim ve adi Lik şerefsizlik yapti onun acısını hala yaşıyorum belki yaşamaya da devam edicem. En basit mantıkla bir travma sebebiyle bile ewlenmekten soğumuş olmak ya da erkeklerden.. durumdayken neden insanlar başkalarının ewlenmemesine ya da çocuk olmamasina kafayı takar yoksa kendileri bekar gunlerin guzelligini ozleyip kuduruyolar mi? sebep bu mu?
Kimse evlenmek ve çocuk doğurmak zorunda değil
Ben ewlensem dahi çocukta yapmicam. ve bu benden başka kimseyi ilgilendiirmeeycek!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer