Evlenmemek esiksiklik ya da yetersizlik olarak mi görülüyor?

Türk toplumu kadar yobaz acınası bir topluluk var mıdır bilmiyorum da. İnsanların ewlenmek istememelerinin ardında bicok farkli sebep olabileceğini idrak edemeyen ve bir deftere 2 imza atmanın beceri olmadığını ve olamayacagini algılayamayan acınası ve yobaz zihniyetten o kadar soğudum ki

32 yaşındayım ve 30 dan önce ewlilik istemiyordum zTn. Sonra karşıma biri çıktı sevdim ewlenmek te istedim ve adi Lik şerefsizlik yapti onun acısını hala yaşıyorum belki yaşamaya da devam edicem. En basit mantıkla bir travma sebebiyle bile ewlenmekten soğumuş olmak ya da erkeklerden.. durumdayken neden insanlar başkalarının ewlenmemesine ya da çocuk olmamasina kafayı takar yoksa kendileri bekar gunlerin guzelligini ozleyip kuduruyolar mi? sebep bu mu?

Kimse evlenmek ve çocuk doğurmak zorunda değil

Ben ewlensem dahi çocukta yapmicam. ve bu benden başka kimseyi ilgilendiirmeeycek!!!

Evlenmemek esiksiklik ya da yetersizlik olarak mi görülüyor?
Cevapla