8 yıllık eşim bir anda el oldu. Tecrübesi olanlar yardım eder misiniz?

8 yıllık birbirimizi çok severek evlendiğim eşim 8 yıldan sonra bi anda anlaşamadığımızı ve eski olaylarımızı bahane edip ayrılmak istediğini söyledi. Bi anda el oldu aşırı soğuk ve düşman gibi oldu. Son bir senedir de aramız iui değildi hele 3 aydır flan hiç konuşmuyordu sürekli evden gidiyordu hiç oturmuyordu. bi tane de kızım var ne yapacağımı bilmiyorum yaşayan tecrübesi olan insanlar lütfen yardım eder misinz akıl verin bana. sizce neden bi anda böyle oldu.

8 yıllık eşim bir anda el oldu. Tecrübesi olanlar yardım eder misiniz?
Cevapla