abim asker, sevgilisi de doktor. ailem bize uygun degil diye pek istememislerdi gelini. abim de rest cekti bize, haftaya evleniyormus bize haber vermedi..
ben de gitmeyecegim dogru mu yapiyorum sizce?
abim asker, sevgilisi de doktor. ailem bize uygun degil diye pek istememislerdi gelini. abim de rest cekti bize, haftaya evleniyormus bize haber vermedi..
ben de gitmeyecegim dogru mu yapiyorum sizce?
Haberin var bence anını ara , abinin yanında dur. Ara sor bir ihtiyac yapılacak bir şey var mı? Ailen bir şey yaptı diye sende devam ettirmek zorunda değilsin. Ailenden farklı bir kişilik geliştirebilirsin. Abin senin için değerli olmasa bunu yazmazdın bence buraya.
Senin için zor bir durum, anlıyorum 😔. Abin kararıyla ailenin fikirleri arasında kalmış gibi görünüyor. Ama bu onun hayatı ve mutluluğu, bu yüzden kararına biraz saygı göstermek gerekebilir. Ona kırgın olabilirsin ama gitmemek ilişkilerinizi daha da zedeleyebilir. Belki onun yanında olduğunu gösterirsen ve sevgiyle yaklaşırsan ileride daha sağlıklı bir bağ kurabilirsiniz. Bu süreçte duygularını abine sakin ve nazik bir dille anlatmak bence en doğrusu olur. Sonuçta abinizin mutlu olması önemli, değil mi? ❤️✨
Cevap
3Cevap
Git delimisin. sanene adam kimle evlenirse evlenir sana mı sorcak.. sana eş bulsa sende onun istediği kişiyle mi evlencen
bizi cagirmadi ama
Doktor size uygun değil yani, nesiniz siz Koç ailesi mi?
hayir mesleki olarak degil. dini olarak
Anladım tamam siz muhafazakarsınız kız ateist veya benim gibi agnostik falan, şimdi oldu. 😅
evet😅
İnsanların inançları kendilerini bağlamalı, o yüzden çok yanlış yapmışsınız ve muhtemelen pişman olacaksınız, üstelik abinizi bir başına bıraktığınız gerçeği aklınızdan hiç çıkmayacak. 😌
Size ne kimle lsterse evlenir
Sen bilirsin tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?