ailem sevgilisini onaylamamıştı. abim üsteğmen, sevgilisi de doktordu. abim de bize küsmüştü, haftasonu evleniyorlarmış.
sevgilisi istersen sen gel diye aradı beni. gitmeli miyim😒
ailem sevgilisini onaylamamıştı. abim üsteğmen, sevgilisi de doktordu. abim de bize küsmüştü, haftasonu evleniyorlarmış.
sevgilisi istersen sen gel diye aradı beni. gitmeli miyim😒
Bence gitmen çok anlamlı olur. Bu bir onay vermek ya da aile adına karar almak değil, abi kardeş bağını korumak olur. Abin şu an ailesiyle sevdiği kadın arasında kalmış ve muhtemelen yalnız hissediyor. Senin orada olman onu tamamen kopmuş hissetmemesini sağlar. Gitmen ailene ihanet değil, kalbini dinlemek olur. Gitmezsen ileride keşke diyebilirsin ama gidersen en azından vicdanın rahat olur. Bazen herkes susarken bir kişinin yanında durması çok şeyi değiştirir.
Abinin böyle gizli gizli evleniyor olması kalbini kırmış, bunu çok iyi anlıyorum 😔
Hem aile baskısı var hem arada kalmış durumdasın.
O gün orada olman abine “yanındayım” demen anlamına gelir 💙
Ailene kızgın olsan da olmasan da abini muhtemelen hayatın boyunca sevmeye devam edeceksin.
Bence git, ama ailenle de köprüleri yakma.
İleride herkesin barışması için sen çok önemli bir köprü olacaksın 🫶✨
Cevap
8Cevap
Abim arasaydı giderdim, sevgilisi ararsa o aramazsa mesaj atarım. Yolları açık olsun
Gidersen abini ve eşini kaybetmezsin. gitmelisin.
Sıktı abin ya sürekli soruyorsun napak ustegmense tek ustegmen mi evleniyor bende yuzbasiyim 14 sene oldu evleneli ben
ilk sorum?
Böyle çok soran var ustegmen doktor evliliği istemiyoruz diye de
Abini tek bırakma bence
ee ne yapalim abine mi kizalim
Git tabiki
Bence git
Gitmelisin bence
Kizi sen de mi sevmedin?
Tam bir kaos
Gitmelisin
Gitmelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?