Toplumda bir erkeğin çok sayıda evlilik yapması genelde yadırganmazken kadının birden fazla evlenmesi neden olumsuz karşılanıyor?

Toplumda erkeklerin birden fazla evlilik yapması çoğu zaman ‘tecrübe’ ya da ‘özgürlük’ olarak görülürken, kadınlar aynı şeyi yaptığında ‘ahlak’ üzerinden yargılanıyor. Bu çifte standart neye dayanıyor? Kadının evlenme hakkı neden erkekle eşit kabul edilmiyor

Toplumda bir erkeğin çok sayıda evlilik yapması genelde yadırganmazken kadının birden fazla evlenmesi neden olumsuz karşılanıyor?
Cevapla