Kadının daha yüksek statüde olduğu evlilikler neden az görülür?

Hastanede erkek doktor hemşire ile evleniyor, güvenlik görevlisi ile doktor kadin evliliği pek olmuyor. Bu sadece kadınlardan mi kaynaklı yoksa kadin istese bile erkeğin istemiyor olmasından mı kaynaklı? Genelde böyle durumlarda kadına düşük değerli gibi bakilirken erkeğe de çıkarcı gözüyle mi bakılıyor?
Kadının daha yüksek statüde olduğu evlilikler neden az görülür?
Cevapla