Kadinlar hem evlenmeyi daha cok isteyen hem de bosanma davalarini daha cok acan tarafmis neden?

Kadinlar hem evlenmeyi daha cok istiyor hem de evlenince bosanma davalarini %70 kadinlar açıyormuş. Neden? Kadinlari bezdiriyorlar mı yoksa?

Kadinlar hem evlenmeyi daha cok isteyen hem de bosanma davalarini daha cok acan tarafmis neden?
Cevapla