+1 yılşükretmek her şeyin önünde gelir. ben ilk okula giderken ayakkabımın topuk kızmı yırtılmış delikti. annem ayağıma su girmesin taş batmasın diye yırtık kısma karton koyar , sonrada market poşetini geçirip poşet görünmesin diye çorap geçirir öyle yollardı okula. bence insan fakir doğmalı. en büyük zenginliğimizdi belkide fakirlik. fakirdik ama mutluyduk. huzurluyduk. kimisi fakirlikten bir tarafı açıkta kalır, kimiside kendini beğendirmek için parayla açar bir taraflarını. Tayt giyen kadınlar kendilerince modern havalı karşı cinse kendini beğendirmeye çalışıp zenginlik duyuyorlar bundan. kimide bu soğukta battaniyenin altında mum ışığında Kuran-ı Kerim okuyor. Şimdi sence hangisi daha zengin. Maneviyatına önem ver.
okyanusun dibindeki kum tanesini bile senin için yaradan Allah Sana bunca rızık vermişken sen kendini küçük görüyorsun. Allah seni bununla sınıyordur. senin yaşadıkların benim yaşadıklarımın yanında toz zerresi kalır. Ama Allah de o yeter sana.32 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun sana ! Eig yi hakediyor..
Soran+1 yılCok haklisiniz, tesekurederim
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.
+1 yılNerden internet buldun diyen, ince düşünceli davranmamış ve ön yargılı gibi yazık :(.
Herşey bir imtihandır : zengin, fakir, yakışıklı ve yakışıksız simalar vb.
Maneviyatına dikkat eden, ve hakkıyla kapanan öğrenciler varsa arkadaş ol, bazıları benzer düşüncede olabilir her insan bir değil.
Önemli olan, sağlık, huzur, ailenin sağ olması ve seni sevmeleri, manevi olarak Allahın senden hoşnut olması vb.
Ben denizde : fakirlik çektim 13 yaşıma kadar.
3 yıl bugünün parası : 50 krş. harçlık alamadığımı bilirim.. vede : bizden önce beygir bağlanan evde vede 2 gözlü odada 3 sene, anne ve babam, nenem, bacım ve ben oturduk :( babam 4 ay çalışıyor 8 ay işsiz, sigarada içiyordu :(
Bizden sonrada beygir bağladı ve sonra apartman yapıldı.
Ama haram lokma yemedik, isyan etmedik, dürüst ve manevi hassaiyetle yaşadık ve şükür Allahımıza bugünlere geldik.04 Yorumla
Soran+1 yılCok uzuldum.. Simdi iyisiniz ama. Insallah bizde o gunleri goruruz
- +1 yıl
İnşallah amin, nerde varsa amin ecmain.
İmkanların nispetinde, ve oluruna bakarak yaşamaya devam edeceksin. tahsilin, akabinde iş sahibi olman ve akabinde nasipse hayırlı bir insanla evlenmenle şekillenecek bir gidişat..
Sabır, dua, tedbir , manevi yaşamına özenki rızkı genişletir.. Vede Allahın taktirini beklemek.
Soran+1 yılCok iyi bir insansiniz. Tesekurederim.
- +1 yıl
Olumlu yönde kişi kendinden bilirmiş derim.
Din kardeşiyiz ve aynı gemideyiz :) internetten rızık duaların kabul şartlarına bak, sonrası rızık açan dualarada bak.
https://i.hizliresim.com/q4EG4B.jpg
https://i.hizliresim.com/58YDdD.jpg
Gizli Üye(30-35)+1 yılah bebeğim. dert değil bunlar inan ileride anlayacaksın. arkadaslığı hakediyorlar mı zaten bir düşün. ne güzel demişsin benim için çalışıyorlar aç kalmıyım diye. sende farkındasın durumun. ama şu ülkeden nefret etmeye başladım sözü saçma geldi doğrusu. afrikaya gitmek görmek istermisin açlıktan kemikleri sayılan ufavcık çocukları görmek ister misin? ya da şimdi hemen durumuna şükretmek. hatalar yapma bitanem annenle baban bu hayattaki hiç kaybetmeyecegin arkadaslardır seni hiç bırakmayacak olan arkadaslar onların kıymetini bil ve değmeyecek insanları da takma ileride görmüyorsun bile hiçbirini..
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılneden eksi aldı yorum merak ettim doğrusu açıklayan olursa dinlerim
Zor bir durum psikolojik olarak. Üzerinde bir baskı oluşturuyorlar sözleriyle, bakışlarıyla.. Ama senin yapman gereken umursamamak canım benim. Madem etinden tırnağından koparıp koparıp kazanan bir annen bir baban var önce şükret ve sonra bir gelecek. Vefa sahibi bir evlat olma zamanı. O anne babanın ellerinden öpmeli. Çalış güzelim derslerine, hayata. Çalış ve anne babana sahip çık. Okulunu bitir. Ekmeğini eline al. Vefa borcunu öde. O karaktersiz insanları da havale et, etmen gereken yere.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Allah yardımcınız olsun ilk önce bu durumu kabullenip bu durum seni daha fazla hırslandırması gerek tam tersine. Onların bu şekilde yapması onların karaktersizliğine ver, canını sıkma. Hiç bir şey için bu durumda üzülmeye değmez sağlık sorunların yok en azından bir de böyle düşün. Sağlık, iyi bir insansın. Okulda onlar seni değil sen onları tışla, ilk adım olarakta illaki okulda mutlaka iyi birileri vardır, bayan vs onlarla takılmaya bak ;). Bunlar gelip geçici şeyler Allah sana daha büyük dert vermesin, üzme kendini boş koy keyfine bak
00 Yorumladaha bunu takanlar var mı ya? bizde öyleydik zerre takmadım asla utanmadım hiç bişi umurumda olmadı sobalı evdi bizimkisi arkadaslarımı çagırırdım mis gibi kestane yapardık heeeğ şükür ettik ailece şimdi ise Allah kapı açtı herşeyimiz var aslada böbürlenmem. Allah zenginliği istediğine ilmi isteyene verir helal olsun o anne babanın. onların ayaklarının altını öperim ben. şimdi saçmalama ve şükür et
20 Yorumla
+1 yılgücüne gidiyor olabilir ilk başta muhattap olduğun kişilere bak bakalım sözleri kayde değer mi? müslümanlıktan nasip almamışlar sen hiç Kafanı yorma karekteri olmadıktan sonra insanın parası olmuş ne yazar yardımlaşmak paylaşmak dinimizin en güzel yani varsın maddi durumu iyi karakterin varsa gerisini boşver...
10 Yorumla
+1 yılSen gurur duyman gereken şeyden üzülüyo musun seni üzenlerin ben... demekle kalmak istemiyorum ama işte artık neil oraya doğru kayıyo ne yazık ki sen doğru bildiğini yap kimseye bişeyler göstermek zorunda değilsin hayat zoruyla kolayıyla senin hayayın kendi içinde mutlu ol dışarıyı boşver
00 Yorumla
+1 yılNedense bana hiç inandırıcı gelmedi. Bende fakirliği acı günleri yaşadım hicbir zaman fakirim yırtık ayakabilarım var demedim. Ve öyle bir çevre ile hiç karşılaşmadım. Kısaca şunu diyebilirim sana şu an küçük emrah rolündesin...
14 Yorumla
Soran+1 yılNediyorsun ya? Ben bir kiz olarak bunlari kafama takarim. Bende isterdim guzel ayakkabilarim olsun diyer kizlar gibi. Beni tanimiyorsun ne yasadiklarimida bilmiyorsun konusma
- +1 yıl
Ben fakir olan insanların yani benim gibi geçmişi az çok aci ile geçmiş birisinin fakirin ne kadar utangaç ve toplumdan dışlanmadığını bilirim. He ilk okul okuyorsanız birşey diyemem ama yaş aralığınıza bakılarak sizin boş konuştuğunuz ortada.
Soran+1 yılTabi oyle diyorsan oyledir bisey demicem artik. Size yalan borcum yok
- +1 yıl
İnterneti nereden buluyorsun diyen çocuk kim? Mercedes araba kullanmıyor 10 kiralık paket bile bir aya yetiyor. Fakir fakirdir ama aç kişi değildir çok şükür. Babası pazarci olan annesi temizlikçi olan kizin aylık 4000 TL den az geliri yoktur. Pazarcı bile tek başına aylık 5000 en düşük miktar getirir. Sana 3000 bin görülmemis fiyat veriyorum bunada pazarcilar iflas diyor
+1 yılBütün zenginleride aynı sanma fakat senin adına üzüldüm bu arada. Banka hesapımda onca para olmasına rağmen orta sınıf hayat yaşıyorum. Ve gereken yerlere amerikada yaşadığım için kiliseye felan yardımda bulunuyorum. Ben gösterişli hayatı sevmiyorum. Okuldaki kişileri kafana takma. Gelecekte sende zengin olursun umarım.
01 Yorumla- +1 yıl
Bende bir zamanlar senin durumundaydım. O kişiler sadece gösterişli kişiler onu sana söyleyeyim. Uğraşma onlarla boşver.
sana nerden internet buldun diye soranlara diyorum ulan fazla durumları yok diye interneti olmazmı canım onlara inat oku zengin ol aileni gurulandır çok çalış snaa yardım etmeyi çok isterim istersen bana özelden mesaj at konuşabiliriz
10 YorumlaSenin baban pazarda ne satıyor? Pazarcılık basit bir meslek gibi gelebilir ama iyi para kazanıyorlar normalde. Mesela benim babam taksi şoförü duyunca sıradan bir meslek. Ama ben üniversite okudum babam kadar kazanamıyorum. Ayda 4 bini var adamın net :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı. Sen insansın bende insanım
önce bu yaratıkların bunu anlaması sonra aynaya bakıp kendilerini görmesini cidden istiyorum
sakına utanma, sol yanını hoş tut.
seni mutlu edecek ve ömrünün en büyük zenginliğini yaşatacak insan çıkacak karşına.10 Yorumla
+1 yılBen de aynı durumdaydım gürül gürül yağmurda yırtık ayakkabıyla gidip gelirdim okula. Allah a şükür iyi bir üniversiteyi kazandım kendimi kurtardım. Sana tavsiyem derslerine asılman olur. Derslerine çalış tıp diş gibi bölümleri kazan bursun da çok iyi olur annene babana yük olmadan okursun. Ben su an arada aileme para bile gönderiyorum okurken..
20 YorumlaCanim benim senj gonlun zengin olsu yeterr sen o pisliklere bakma onlarin geleceginide gorursun sen rahat ol basin dik olsun annen babanla gurur duy biz burdayiz muhatap bile olma onlarla kendine guven
10 Yorumla
+1 yılKimseyi umursama. Derslerine çalış mesleğini eline al, annene de bak babana da çünkü onların hakkı ödenmez 😄
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam dislamalik. Havuzlu villada yasamayan ozel unide okumayan soforu olmayan dadisi olmayan yardimcisi olmayan heryerde ayni kiyafeti giyen insana fakiri fukara denir
20 Yorumla
+1 yılgormezden gel. böyle seylerı de onemseme. benle de cooook kez dalga gecıldı. senı anlayabılıyorum yanı...
10 YorumlaÇok fakiriz dıyosun internette dolaşıyosun bu ne demek dalgamı gecıyosun
110 Yorumla
Soran+1 yılBen 3 gundur kuzenimde kaliyorum onlarin interneti var hemen oyle saldirma
Soran+1 yılEvet etmiyorlar
Soran+1 yılDalga gecme lutfen
Soran+1 yılBiliyorum. Enistem cimri istemiyor. Halam yinede yardim etmek istiyor
Soran+1 yılTesekurederim
+1 yılGzl senaryo. yirtik ayakkabin varsa akilli teli nerden buldunda internete baglaniyosun?
21 Yorumla- +1 yıl
:D Muck
biraz daha çabalayıp daha iyi hikayeler yazabilirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani anlamadim?
Hiç inandırıcı değilsin. Tam tersini yapiyo destek cikiliyo benim bildiğim onlar dizilerde filmlerde oluyo yani yinede öyleyse bir rehberlik öğretmene falan danış veya herangi.
00 Yorumla
+1 yılkusura bakma da pazarcılar gayet sağlam para alırlar
30 YorumlaBiz 4 kız kardeşiz özel at istersen yardimci olmak isterim Kıyafet konusunda.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.
+1 yılSırf bu yüzden deliler gibi okuluna bağlanıp en iyi derecelerle bitirmelisin, sonrada senin gibi olan ailelerin cocuklarına yardım etmelisin abicim.
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle yapicam
Rabim verendir şükür et ki sana da versin nankorluk etme malıda mulkude veren allahtır bir bakarsın çok zenginsin bir bakarsın çopten yemek ararsın anladınmı
10 Yorumla
+1 yılBu onların acizliği kendi kalitesizlikleri bence arkadaşada ihtiyaç yok napıcaksın bir tane kendi kafandan biri olsa yeter arkadaş demek hep yamuk demektir.
10 Yorumlabak canısı senin anne-babanın kazandığı her kuruş helaldir. Kim ne derse desin sakın kafana takma
60 YorumlaCanım benim hepsi geçer, sıkma sen canını.. Herkes cezasını bir şekilde bulur. Üzülme.
11 Yorumla
Soran+1 yılInsallah..
+1 yılBende bitek filmlerde olur zannediyordum. O dalga geçenler itina ile dövülür bacım. :(
11 Yorumla
Soran+1 yılMalesef yalniz filimlerde olmuyo
Allah seni deniyor olabilir sabırlı ol. Eğitimine devam et derslerine çok çalış ve iyi bir üniversite kazan böylece iyi bir iş imkanın olur ve bu iyi iş imkanı demek iyi hayat ve iyi insanlar demektir.
10 Yorumla
+1 yılSende bunlardan ders çıkar dersine okuluna çalış itu hir geleceğin olsun annenin babanın emeği boşa gitmesin sonun Türk filmlerindeki gibi zengin erkek peşinde olmasın kendi parayi kendin kazan amacin bu olsun.
10 YorumlaHerkesin bir eksiği vardır senin paranın eksik onların Karakteri para kazanılır ama karakter çok zor takma sen onları basın dik yürü herzamn..!
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılıstemesekte hayatta kötü ınsanlarda var
ama bu demek değildir boyun bükücen bılkı bu günler elbet bı gün son bulacak sende layık olduğun hayata kavuşacaksın ancak bu günlerını unutma sende onlar gıbı olma10 Yorumla
+1 yılSenin bir sucun yok tabiki canim sende hic takma üzülme insanin gönlü zengin olsun fakirlik ayip bsy değil
10 Yorumla
+1 yılseni dışlayanlarla niye arkadaş olmak istiyorsun. dünya da insan mı yok. illa okuldan arkadaşın olması gerekmiyor. iki ayağı bir pabuca sığmayan kızların laflarına bakma
10 YorumlaHic takma çünkü ben takmyorum onun için arkadaşm olacağına hiç olmasn zaten yok da canım benim hiç üzülme
10 YorumlaBizim üni dede durumu iyi olmayan arkadaşlar vardı yardımcı oluyorduk ezmiyorduk sen takma kafana bu adileri kimin yarın ne olacağı belli değil
10 Yorumla
+1 yılO dallamalarin hepsini sil gitsin bence. seni parana gore kabullenecek arkada$lar benim nazarimda arkada$ degildir.
10 YorumlaKafan calisiyorki univrrsiteyi kazanmissin. Bosver arkadasi derslerine calis meslegini eline al onlar kapina gelir birgun
10 Yorumlasenin gönül zenginliğin yeter kardeşim dilersen arkadaş olabiliriz çünkü biz parayla adam olanlardan değiliz.. para biter ama adamlık bakidir..
10 YorumlaSen fakirsin diye seni dışlayan kişilere insan mi diyorsun #D onların zihniyetine parmak atiyim
20 Yorumla
+1 yılBu ayip bisey degil o onlarin acizligi yazik. Takmamaya calis
10 Yorumlasenin üzülmene gerek yok Allah öyle bir adaletlidir ki zaman gelir onlar yiyecek ekmeğe muhtaç olurlar boşver sakın üzülme bu koun için
20 Yorumla
+1 yılDunya mali dunyada kalir eden bulacaktir merak etme gonul zengini ol yeter.
10 YorumlaCanim onlar baba parasi yiyorlar seninle dalga gececeklerine aynaya baksinlar nerde yasiyorsun sen
12 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekurederim..
Üzülme hedeflerine odaklan.. ilerde bir yerlere gel kendi parani kazan kimseye boyun eyme..
20 YorumlaBoşver annen ile baban seni helal lokma ile besliyor en azından dalga geçenler utansin
20 YorumlaPara ile insan sınıflandıran varlıklar varsa hepsinin * .
10 Yorumla
+1 yılYa öyle düşünen insanlarla senin işin olmasın zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendime üzülurdum yalnız değiliz. Onunla yaşamayı öğren azimle çalış
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSallama be kimse biriyle zengin olmadıgı için dalga gecmez hem pazarcı temizlikçi diye de bu isi yapanları kücümseme
10 YorumlaKaç para uleeynnnn bir ayakkabı? :)
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen bana mesaj atar misin
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
Ceylan moduna girmissin
10 Yorumla
+1 yılFakirlik cepte değildir
10 Yorumla
+1 yılDiyorum fakirler evlenmesin!
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden? O ne bicim laf
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHep senin gibi biriyle evlenmeyi hayal etmisimdir
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
- +1 yıl
Tamahkar olmaz elindekinin kıymetini bilir değer verir beklentileri fazla olmaz hayatın zor koşullarını yaşadığı için ufak bir engelde tökezlemez
Soran+1 yılHm anladim. Tesekurler
+1 yılAkilli telefonu nasil aldinnn
22 Yorumla
Soran+1 yıl3 gundur kuzenimde kaliyorum onlarin interneti var
- +1 yıl
Ya birak bu ayaklari tamam
+1 yılOkulda dislanmak zordur allah yardimciniz. olsun
20 Yorumla
+1 yılHerkesin imtihsnı farklı.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. Fâkirlik suc mu git calis sende
10 YorumlaNeredesin ki canım :(
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılsenın bı sucun yok sen aldırıs etme fazla bosver
00 Yorumla - Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar