Hem param yok diye şikayet edip hemde nasıl lüks yaşamaya çalışıyorlar?

Parasız olup Iphone kovalayan, marka kıyafet eşya kovalayanları anlayamıyorum. Ya şikayet etmeyin ya da durumunuza göra yaşayın neden zorluyorsunuz? Nedir bu mantıksızlık..
Hem param yok diye şikayet edip hemde nasıl lüks yaşamaya çalışıyorlar?
Cevapla