Herkes yolunu bulmuş ya koca parası ya da baba parası yiyor bende bunların hiçbiri yok tek bahtsız benmiyim?

Asgari ücretle yaşamaya devam
Herkes yolunu bulmuş ya koca parası ya da baba parası yiyor bende bunların hiçbiri yok tek bahtsız benmiyim?
Cevapla