Erkek az konuşmalı arkadaş😅😅
Ha birde eğerki kadında konuşmayı kesmişse, naneyi yemedinmi olayı vardır , biter ilişki haberiniz olsun. Bırakın kadın konuşsun, iyi bişee
Erkek az konuşmalı arkadaş😅😅
Ha birde eğerki kadında konuşmayı kesmişse, naneyi yemedinmi olayı vardır , biter ilişki haberiniz olsun. Bırakın kadın konuşsun, iyi bişee
kadınlar konuşunca deşarj oluyorlar, konuşmaları iyidir. Erkekte sevgilisine-eşine evet hayatım, doğrudur canım, haklısın tatlım vs diyerek az konuşmuş olur.
kimin ne kadar konuştuğu pekte önemli değil, ne konuştuğu önemli. erkek gidip futbol anlatıyorsa, kız da erkeğe dedikodu veriyorsa zaten o diyaloğun iki tarafa kattığı bir değer veya sohbeti keyifli kılan bir tarafı yok.
Aynen öyle kadın konuşmayı kestiyse bittiğinin ilanıdır. Misal kadın konuşmaya devam ediyorsa umut var demektir. Umursuyordur. Ama sustuysa? Geçmiş olsun kral, ilişkiyi sessize almıştır. Kıymet bilin la biraz.
Bence bu her iki taraf için de denge meselesi 🌸. İnsanlar iletişim kurarak birbirini anlamalı, aşırıya kaçmayan bir paylaşım ilişkiyi her zaman daha sağlıklı yapar. Az konuşmak da çok konuşmak da kişilikten kişiliğe değişir ama önemli olan iki tarafın da kendini rahatça ifade edebilmesi 🗣️😊. Kadın veya erkek fark etmez, biri susmuşsa bu ilişki için kırmızı alarmdır, haklısın! Konuşmak iyidir, anlatmak iyileştirir ❤️.
Cevap
24Cevap
Kadın / erkek az veya çok bilemem çünkü herkesin az ve çok tanımı farklı olabilir.
Ama bildiğim bir şey var.
Boş konuşmaya gelemiyorum.
Boş konuşma nasıl oluyor peki
Boş yapma derler ya.
O hesap burada onu mu anlatayım.
Hım, peki anlatma🤔
Birileri kızdı.🫣
Tebrik ederim
Hahaahhaha kızma kızma
Çok geç artık
Sen yine kızma.
Ama taş atma olur mu.
Çünkü kelim ben.
🤭
😅😅 deli adam
Teşekkür ederim.
🙏
Piki
🤭
Bir görüşlerine baktımda baya baya iyi cevaplar yazmışsın, maşallah.
Teşekkür ederim.
Öyle kendi çapımda bir şeyler karalıyorum.
Beğenmiş olmanıza sevindim.
Buraya yazmama nedenim konuyu uzatmamak adınaydı.
Anladım
Çok konuşan kadınların avukatı gibi konuşmuşsun.. 😂😅
Hahaaa ypk yahu ben hiç öyle şeyler yapmam
Sorumluluk almayı sevmem kim neyapıyorsa yapsın😅
Ketum
Az konuşması mesele değil de, öz konuşması mesele. Boş konuşanları sevmiyorum.
Kim. ne konuşursa konuşsun boş konuşmasın yeter
Valla ne diyeyim başıma okadar şeyler geldi bir yandan sosyal medya bir yandan dukkan bir yandan ailem bir yanısından destek beklerken o da köstek oldu yani konuşnak guzeldir anlatabilmek karşısında anlıyorolabilmek bu durumu yanliş kişilikler için soylemiyorum
Gerektirir konuşmadan durum çözmek kavramında okadar insan varki geleceğe farklı örneklerle bilgilendiriliyor sonrasında ardinsıra kişilik oluşabiliyor benim konuşmam bu kadar
Erkek konuşmuyorsa iyidir kadın konuşmuyorsa kötüdür zmskdjdj
Bence kız konuskan olmalı erkekte ciddi konusan olmalı
kadın az konussun erkek orta ıkısınınde cok olanı cekılmez
Her ikiside az konuşsun gül gibi geçinirler djsjsns
Az konuşan erkek zamanla kadını da sessizlestiriyor ama
Tecrübeyle sabit
Gündüzleri arkadaşların ya da eş dost ile görüşmüyor musun peki
İki tarafda az konuşsun mümkünse 🙂
az konuş, çok çalış diyorsun :)
Kadın konuşmuyorss ne olur
İki taraf da az konuşmalı.
Erkek fazla konuşmamalı ağır olmalı
Uygun zamanda uygun şekilde konuşan
Her ikiside çok konuşmasın.
İki cinste az konuşmalı
Her ikisininde yerinde ve tatlı konuşanı
Senjn tespitin yerinde olmuş
Erkeğin az konuşanı
bu kafalar mezarda kaldı
Erkek
Kadin
Kadının
Her ikisinin de
Erkek tab ki
Kesinlikle erkek
Sen misin yahu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?