Evlenince böyle biri olsam sıkıcı olur muyum?

Ben çok gezmeyi seven insan değilim kalabalık sevmem çoğunlukla evde kalmayı tercih ederim yengeç burcu kadınıyım bu arada. İnsanlarla bir arada olup kalabalık ortamlarda olmaktan hoşlanmıyorum evime bağlı bir insanım. Sık olmasada kocamla ikimiz eşofman takımlarimizi giyip el ele tutuşarak mahallede yürümek isterdim. Beraber tarihi müzelere sinemaya hayvanat bahçesine falan giderdim. Ama sık değil arada. Kayınvalide kayınbabaya gidip gelmeyi bazı kızlar istemiyor ama kocamın ailesi bana kendi ailemmis gibi hissettirirse yabancılık hissettirmezlerse gidip gelirim sıkıntı yapmam hani niye gidiyoruz ne gerek var demem çünkü beni kendi kızı gibi görüyorlar benim de bu sevgiyi karşılıksız birakmamam lazım. Bazen evde mısır patlatır çay veya kahve ile TV'den film gecesi yaparız. Bilmiyorum evlenince bunları yapmak harici evden cikmazsam sıkıcı bir eş olurum gibi geliyor. Evlenince böyle olursam sıkıcı bir eş mi olurum sizce?
Evlenince böyle biri olsam sıkıcı olur muyum?
Cevapla