Yegenlerıme ne kadar ıyı davransam? da naparaam yapım?

Yeğenlerim ne kadar iyi davransam nefret ediyorlar ayana da hızmet etsem boleler ben kotuyu. m sınıroluyorum madem bilesiniz gıdın anneız ebabanıza dedım baktı. m gıyınmısşler gıtmısler artık asla hıc kimse nın cocugunu ilgilenmeye karar verdim.

Yegenlerıme ne kadar ıyı davransam? da naparaam yapım?
Cevapla